Alles bij een reclamebureau is maatwerk, ook een reclamebord op maat kan geregeld worden. Een klant met specifieke eisen kan zeker geholpen worden, er zal zoveel mogelijk worden voldaan aan de vraag. Immers, de klant is koning. Een bepaalde tekst, in bepaalde kleuren, in een bepaalde grootte, het kan allemaal bij een reclamebord op maat. Niks is standaard, elk reclamebord op maat is uniek, en precies zoals de klant het voor ogen heeft en geleverd wil hebben. Er zit natuurlijk nogal wat voorbereidingstijd in, het bedenken van een pakkende tekst, een afbeelding die daar precies bij past, en de kleuren zijn ongelooflijk belangrijk. Er is een studie van het menselijk brein voor nodig om te snappen waarom reclamemakers nou juist wel die kleur gebruiken en een andere juist niet. Het is allemaal van invloed op de denkwijze van de klant, waar de klant de tekst en de kleuren, het beeld, mee associeert. Want dat blijft het vaakts het langst hangen. Een hele moeilijke materie, maar waardoor er wel het prachtigste reclamebord op maat wordt ontworpen. Korte levertijd en zeer redelijke prijzenReclame maken is duur, zeker als je het groot aan wilt pakken. Ze zeggen wel eens, herhaling is de kracht van de reclame. Toch gaat dat volgens mij niet altijd op. Een reclamebord op maat is niet overal te zien, daar is het ook een te kostbare zaak voor. Er zitten nogal wat manuren in het bedenken van zo’n bord, en in de uiteindelijke oplevering, en manuren zijn duur. Maar, als het bord dan goed is en effect heeft, er wordt over gepraat, dan is het effect bereikt. En dat s precies wat de ondernemer wil. Hij wil dat er potentiele klanten over zijn zaak praten, de naam regelmatig zien. En uiteindelijk de tap zetten om een bestelling te plaatsen. Zo werkt een goed bord wel, als je de tekst vaak ziet koop je het product makkelijker dat op het bord genoemd wordt. |