De bezoekersregistratie is nog nooit zo snel en eenvoudig verlopen als nu met DigiReceptie! De Digitale receptie software maakt het namelijk mogelijk om bezoekers snel en automatisch te registreren, afspraken in te plannen en professionele uitnodigingen te versturen. Bezoekers laat je uiteraard niet wachten op een bevestigingsmail, want niemand vindt het fijn om zonder bevestiging een actie te ondernemen. DigiReceptie maakt het daarom mogelijk om direct een conformatiemail te sturen na bevestiging van de afspraak. Zo weet de bezoeker precies wanneer hij of zij op een afspraak verwacht wordt en is de afspraak vastgelegd in het systeem. Verder kunnen er parkeergegevens, routebeschrijvingen en coronaregels opgenomen worden in deze gepersonaliseerde uitnodiging voor de afspraak. Benieuwd of DigiReceptie iets is voor jouw onderneming? Neem dan een kijkje op de website van DigiReceptie of lees hieronder meer! Het web portaal van DigiReceptie heeft diverse functies die het werk van receptionisten verder automatiseren en vergemakkelijken. Zo is het voor de receptionist mogelijk om bezoekers zelf voor aan te melden, een uitnodigingsmail te versturen voor een afspraak met unieke uitstraling en lay-out en de bezoekerslijst te bekijken. Verder is het mogelijk om terugkerende bezoeken aan te maken, zodat dit niet steeds opnieuw moet gebeuren. Door deze automatisering is er voor receptionisten meer tijd en ruimte om andere werkzaamheden op te pakken en een efficiëntere werkwijze aan te nemen. Ben jij benieuwd of DigiReceptie iets is voor jouw onderneming? Neem dan vandaag nog contact op met de experts van DigiReceptie voor meer informatie over de werkwijze met het portaal van DigiReceptie of laat je adviseren voor de beste manier om het systeem te implementeren. Breng een bezoekje aan de website om te achterhalen welke stappen een receptionist moet ondernemen om een afspraak in te plannen of lees meer over de aanwezigheid registreren app van DigiReceptie! |
https://www.digireceptie.nl/ |
