Bespaar een assistent

Als ondernemer ben je het zat dat de telefoon de gehele dag overgaat, dit is begrijpelijk omdat de werkzaamheden gewoon uitgevoerd moeten worden. Ook ben je als ondernemer vaak bij de klanten en leveranciers op bezoek om contacten te onderhouden. Het is dan lastig om de inkomende oproepen te beantwoorden op deze werkzaamheden uit te kunnen voeren.

Bedrijven hebben het voor u als ondernemer een stuk makkelijker gemaakt, namelijk een telefoonservice. De opgezette bedrijven zijn voor uw bedrijf een inbound callcenter om de inkomende oproepen te beantwoorden zodat er tijd wordt bespaart of aan andere werkzaamheden besteedt. Ieder bedrijf die de inkomende oproepen uitbesteedt krijgt een persoonlijke telefoniste, het gevolg hier van is dat de beller een vertrouwde stem aan de lijn krijgt. Vertrouwen is noodzakelijk om de potentiele klant binnen te halen of een relatie op te bouwen dat tot een toename van conversie lijdt. De persoonlijke telefoniste wordt op de hoogte gehouden wat er binnen het bedrijf speelt om de beller te woord te kunnen staan, het doorspelen van informatie is hierbij noodzakelijk.

Als ondernemer bespaar je veel tijd door het inschakelen van een antwoordservice. Bij het uitvoeren van activiteiten is de kans op gestoord worden niet meer aanwezig. Voor het inschakelen van een persoonlijke telefoniste worden kosten in rekening gebracht maar deze zijn een stuk lager als een telefoniste of assistent in dienst wordt genomen. De kosten hangen af van het aantal doorgeschakelde inkomende oproepen, het is een goedkope manier van een persoonlijke telefoniste. Je bent als bedrijf ook altijd bereikbaar en er worden geen klanten misgelopen. Het kan voorkomen dat je bepaalde oproepen zelf wilt beantwoorden en dat is mogelijk, alleen de doorgeschakelde oproepen worden in rekening gebracht. De oproepen die je niet beantwoordt neemt de telefoniste over. Daarnaast maakt de telefoniste van ieder gesprek een rapport zodat je toch op de hoogte bent van wat er afspeelt.

https://www.bizziphone.com